Naším erbem je srdce. Polož mě na mraky, já vdechnu Tvoji vůni. Vůni, co dělá zázraky a gumuje myšlenky. Pohlaď mě, pohltí mě sny.

Počítejte se mnou má nemá má...nemá

Když jsem Tě poprvé viděla, bála jsem se Tě potkat. Když jsem Tě poprvé potkala, bála jsem se Tě políbit. Když jsem Tě poprvé políbila, bála jsem se Tě milovat… Teď Tě miluju a bojím se, že Tě ztratím. Bytost, kterou milujeme, je pro nás vždy světlem v temnotách, je to tvář plná světla.

Polož mě na mraky, já vdechnu Tvoji vůni. Vůni, co dělá zázraky a gumuje myšlenky. Pohlaď mě, pohltí mě sny. Znám recept proti tmě, jsi to Ty. Zasměj se zase, řekni, máš mě rád? Vezmi mě za ruku. Jednoduše… napořád.

Díváš se do nebe a pláčeš pro hvězdu. Víš, že ji nikdy nedostaneš a jednoho večera podíváš se dolů – a tady je, září Ti v dlani.

Kdybys byla mojí slzou, nikdy bych neplakal, abych Tě neztratil.
Myslet na Tebe znamená snít, cítit Tě u sebe znamená být, líbat Tě po těle znamená chtít. Být tady pro Tebe znamená žít.

Milovat znamená žít životem toho, koho milujeme. Vše je krásné, co se kolem Tebe točí. Nejkrásnější je však pohled do Tvých překrásných očí.
Ptal jsem se anděla, jestli mi Tě v noci ohlídá a on odešel, po chvilce se vrátil a řekl: „Anděl nemůže hlídat anděla.“
Pravá láska je vztah, ve kterém člověk cítí osudovou potřebu být neustále s milovanou bytostí.
Láska je vše, kterou lze mít a ne vlastnit. Když někoho miluješ, dej mu volnost. Když se Ti vrátí, je Tvůj. Když se nevrátí, nikdy Tvůj nebyl. Láska nelze vyjádřit slovy. Že nemám pravdu?... Zkus to!

Láska je nádherný dar vidět člověka takového, jaký není. Protože od té chvíle, co milujeme, nevidí ani nejmoudřejší člověk žádnou věc tak, jak opravdu vypadá.

On: Věřím, že kdybychom zemřeli, tak se sejdeme v nebi. Ona: Věřím, že kdybychom zemřeli, tak půjdeme do nebe za ruce.

Kdybych měla umřít a mohla si něco přát, nepřála bych si, aby zemřel se mnou, ale abys ten život žil za mě, protože Ty jsi jediný, kdo by ho dokázal žít stejně jako já. Láska je to nejkrásnější, co člověk může získat. Láska je to nejkrutější, co člověk může ztratit. Proto hledej všude, projdi svět křížem krážem a ptej se na lásku… Až ji najdeš, tak si ji braň a hlídej, jak nejlíp jen umíš, protože ztratit ji dokáže každý, jen málokdo ji dokáže ubránit. Pokud jsi nepoznal lásku, nemůžeš soudit činy zamilovaných. Láska je pro mne soukromou záležitostí srdce, do níž nerad strkám prsty rozumu.

Miluju Tě, věř mi to, v tomhle já neumím lhát. Řeknu Ti je jedno, lásku já neumím předstírat.
Náš svět je jiný, je překrásný. Náš svět se volá LÁSKA. Platí se v něm POLIBKY. Naše královna je VĚRNOST. Našim erbem je SRDCE a naše hymna má dvě slova: MILUJU TĚ!

OBLÍBENÉ a VYBRANÉ

MENU jsou štítky ne jídlo - tady najdete všechny odkazy

Áji Alena Vránová Alessandra Mignacca Amazing Grace Amerika AMOR UT LACRIMA Anna Netrebko Anne Sophie Mutter Antická mytologie Antonio Vivaldi Banán Benátky - Italie Bílá růže Boney M Borůvky Božejáci Brilianty Bylinky Celline Dion Cesta pro lásku cestování Cinderella Citáty Čajkovskij Tschaikowsky Čtyřčata Dělání Den pro tebe Dětská radost Diamanty Divoký horský tymián Dobré jídlo Dobrý vtip Donald Trump Drupi Důvěra Dvojčata a housle Edith Piaf El Condor Pasa Enrico Iglesias Enrique Iglesias Enya Fernando Lopez Folklorní slavnosti Fotogalerie celebrity Fotografie Gianna Nannini Goodbye My Lover Heligonka Historie našeho mládí Hmyz Hněv milenců Hory Houbaření Houby Hudba pro radost Hvězdy Chile - Atacama Chile - Patagonie Chtíc aby spal Internet Írán Irsko It's a Long Way to Tipperary Jahody Jea Paul Belmondo Jen pro ten dnešní den Ježíšek Jiří Vašíček Jít pro lásku Jižní Amerika Jogurt John Denver Jordánsko Josef naše láska Judith Durham The Seekers Kanada - USA Karel Kryl Karel Kryl a Láska bláznivá Keep smiling Kocourek kodex Koledy Kolotoč svět Komentář Korsika Krajino krajino Krásná dudačka Krásné je žít Květinové štěstí Kvítek jabloňový Kylie Minogue Lada Láska Laura Lavičky Leonardo da Vinci Les Letectví a kosmonautika Léto Líbej mě Lída Baarová Lidová muzika Lidové písně LIFE Lindsey Stirling Lipový čaj Lívance Loudá se půlměsíc Love Story Maceška Marcus Tullius CICERO Marie Rottrová Megan Fox memory Merry Christmas Michael Jackson Mike Oldfield Milan Kundera Mireille Mathieu Mix videa Modlitba Modrý sarafán Moře Most přes řeku Kwai Moudro pro tento den Mustangs Nana Mouskouri Naše kuchyně O Shenandoah Ocamova břitva Olivový olej Olympic Once Upon A Time In The West Osobnosti foto i videa Ostrov Ovidius Paměť Paul Anka Diana Peníze Perský kocourek Sammuel Peru Petr Novák Petra Petula Clark Phil Collins Pivní etický kodex Poděkování Poušť Praha matka měst Prezident Prodaná nevěsta Přátelství Předehra Případy Příroda a my Příroda a zdraví Příroda kvete Přítel Psychosomatická medicina Radkin Honzák Radůza Rande Rangers Rebelové - Mně se líbí Bob Red Hot Richard Adam Rita Pavone Rock and roll Roční období a my Rodina Roman Šebrle Řecko Řeka Sám se sebou Sammuel Santorini SERIÁL Sestra sestřička Sex Music Shakira Sissel Sladké višně Slovensko Smích Spánek Srdce jako kámen Stres Sulika Svatba Svoboda je štěstí Šperky Šťastné dětství Štěstí Švýcarský salašnický pes Tenkrát Tenkrát na západě The Shadows Tine Thing Helseth Trompete Trubka Twist U Zborova Úsměv Úsměv Anny Úsměv pro mne Úvod Úvod a přivítání Václav Havel Vanessa Mae Vánoce Verše jako píseň Veverka Videa o lásce Víno a enologie Vitaminy Vivaldi Vlado Kumpan Vosa útočná Vosy Vtipy a humor Výlety Vyznání pro Pepču Vzpomínky W. A. Mozart: Turecký pochod Waldemar Matuška Webové kamery Weekend What is love When I Fall In Love Yvetta Simonová Yvonne Přenosilová Zahrada Zakynthos Zaláskujte se Zamilovaný Závrať lásky Zdeničko má Zelenina Zlatá šedesátá

Vybraný příspěvek

ŘEKA A LABUTĚ...Mně se líbí ten děj u řeky, je jedinečný a je jedno jaký sklo má fotograf-nejspíš mobilní...

Řeka a krmení labutí Chtěli byste víc? Potom zkuste dobrý web tady! Cesta pro lásku, Historie našeho mládí, Krásné je žít, Ostrov, P...